Sunday, June 17, 2007

Oooh nooo en pupp som blir sugd på ;,((

Det ble visst litt pinlig på stortinget her om dagen, da Heidi Sørensen oppdaget at barnet sitt var sultent og begynte å amme det, der og da, uten skam, under åpen høring. Folk skal visst ha ”glodd” og følt seg ”brydd”, jeg mener ærlig talt, kan man ikke la være å glo viss det er så pinlig da?

Jeg har i det siste fundert litt på hvorfor det er så fryktelig skammelig å se på kvinnens bryster? Vi ser menns brystvorter rett som det er og da er det plutselig greit, selv om de som har prøvd seg frem vet at de er like mye en erogen sone som kvinnenes.

Hva er det som feiler sykingene som synes synet av en baby som spiser (slik de selv gjorde en mannsalder siden) er ekkelt, ja faktisk perverst på grensen til noe seksuelt?

Jeg føler meg faktisk vagt brydd selv noen ganger når jeg ser det ute, men jeg kommer over det etter et par minutter. Kan ikke folk bare ta seg sammen og konsentrere seg om sine egne saker? Det er ikke så fordømt vanskelig…

4 comments:

Amos Keppler said...

Folk flest reagerer med sinne ovenfor det naturlige. De har vokst opp i et unaturlig samfunn, så det er ikke så rart.

Det gjør meg dog ikke noe mindre oppgitt. Alle mødre bør amme offentlig i protest en dag.

Sexy Sadie said...

Jeg ser liksom ikke problemet med at en liten en får mat.

Martine Votvik said...

amos Keppler -
Jeg reagerer også svakt på det fordi det føles unaturlig. Nettop derfor håper jeg at det blir mye vanligere slik at jeg kan venne meg til det ;)

sexy sadie -
Det høres mer problematisk ut at folk absolutt må stirre på det...

Gorm said...

Som kroppsflykter vil jeg gjerne at alle andre gjemmer også sine kropper i offentligheten.