Friday, February 22, 2008

8.Mars nærmer seg med stormskritt!

Jeg sitter i 8.marskomiteen i år og karret tidlig til meg plikten å designe flyers, klistremerker og buttons. Nå er alt materialet ferdig, og for dem som er interessert i å spre budskapet på skole eller jobb, eller andre steder, så kan de hente flyers på kontoret til Rødt i Osterhaugsgt 27. Buttons kommer vi til å selge for ca 10kr stykket.

For de som ikke gidder å dra seg opp til rødt etter flyers legger jeg dem også ut på deviantart, trykk på linkene under bildene for å komme til en utskriftsvennlig pdf.


PDF



PDF

De ferdig opptrykte flyerene ble ikke riktig så friske i fargen, men jeg er dritkeene på dem uansett. Jeg har nemlig aldri laget flyers før :) Ikke minst sånne som folk skal se på og spre rundt over hele oslo og sånn =*-*=

1 comment:

Anonymous said...

Takk for den fine wordpress logoen med rødt kors på skjerfet mitt - jeg fortjente vel den :-D Og måtte le av kommentaren din.

Ellers lykke til med det denne bloggposten egentlig handler om, nemlig markeringen av kvinnedagen! (Skal prøve å holde meg til saken neste gang.)

Min verste kvinnedagsopplevelse er forresten når noen av de eldre gentlemennene på jobben har med seg blomster og sier "gratulerer med dagen" i den tro at det er morsdag vi feirer...